Aangekomen in Port Elizabeth! - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Romee Struik - WaarBenJij.nu Aangekomen in Port Elizabeth! - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Romee Struik - WaarBenJij.nu

Aangekomen in Port Elizabeth!

Door: Romee

Blijf op de hoogte en volg Romee

25 Augustus 2015 | Zuid-Afrika, Port Elizabeth

Beste allemaal, hierbij mijn eerste verslagje over Zuid-Afrika.

Maandag 23 augustus begon voor Nicole en mij het avontuur in Zuid-Afrika. We vlogen door een vertraging van drie kwartier om 16:45 naar Caïro, een vlucht die 4,5 uur duurde. De volgende vlucht, van 8 uur, ging naar Johannesburg, waarna we door gingen naar Port Elizabeth, wat maar 1,5 uur duurde. De vlucht viel me reuze mee, veel geslapen dus het was zo voorbij! Nicole vond me een gezellige reispartner.
Aangekomen in Port Elizabeth om half 1 's middags pakten we onze koffers, werden we opgehaald en naar het appartement gebracht.
Nicole en ik zitten met z'n tweeën in een appartement en ziet er allemaal goed uit! Op het adres waar we wonen zit niet alleen ons appartement, maar nog een huis waar meerdere vrijwilligers/stagiaires in zitten. Op dit moment zijn dat drie personen, maar dit wisselt.

S avonds hebben we met z'n allen gegeten en nog even bij elkaar gezeten. Toen was de eerste dag in Port Elizabeth alweer voorbij!

  • 25 Augustus 2015 - 19:59

    José:

    Leuk te lezen Romee, ik ga je 'volgen'.

  • 26 Augustus 2015 - 11:38

    Mark:

    Hey Romee,

    Heel veel plezier daar en geniet van al het moois. Hoop dat je wat tijd kan vrijmaken om een paar excursies te plannen naar een van de mooiste natuurparken in de wereld !!!

    Tot over een paar maandjes, time flys

  • 27 Augustus 2015 - 21:25

    Michel:

    Hee Romee!!

    Ik heb je blog ontdekt hoor, kan ik je een beetje in de gaten houden haha. Veel plezier

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Romee

Actief sinds 25 Aug. 2015
Verslag gelezen: 431
Totaal aantal bezoekers 7731

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2015 - 15 Juli 2016

Stage avontuur in Zuid Afrika

Landen bezocht: